Ljus & skuggor



Sitter för tillfället i Photoshop
och försöker måla en till illustration. Denna gången satsar jag på det som jag hade extremt mycket problem med sist, olika lager med färger. Arbeta så att det ser ut som ljus och skuggor och försöka få till det hela lite mer levande. Stackars David får hela tiden frågor som: "Ser det bra ut?", "Hur ser det ut nu?". Han sitter i soffan här bredvid och får säkert snart nackspärr av allt vridande på huvudet. Vi får se om hans uppoffring blir förjäves. Så här ser det ut för tillfället, men det är långt ifrån färdigt kan jag säga. Fast det syns säkert! Redan ligger det några timmars arbete bakom detta...

Nu ska jag arbeta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0