Love and other drugs

Idag var det min andra och sista skoldag för den här veckan. Dock har det varit lite måndagskänsla över hela dagen, bara för att igår ställde vi in oss på helg eftersom jag var ledig. Då är det ganska så naturligt med måndag efter. Men trots att fredagen är den längsta och mest intensiva dagen i skolan så tycker jag ändå att det går typ fortast. Tänk er att vara ledig på torsdagen, gå och tänka i måndagsbanor och när skoldagen är slut då inser man helt plöstligt att det blir ledighet igen, helg. Rent fantastiskt! Med andra ord, tack till schemat. Det som däremot mindre fantastiskt med detta schema är givetvis alla håltimmor, men de ska vi väl överleva också.

Om en liten stund kommer David och hämtar mig, för att delvis hämta ut körkortet och delvis träna. Imorgon kommer vi ju inte ha tid med det. Då får vi främmat! Blir det att tvätta kläder, städa och handla mat. Lycka till med det, ja! Vi är ju en smula tidsoptimister båda två så jag tycker att det inte bådar så gott, men det blir säkert bra i slutändan.

På söndag då är det kärleksmys som gäller, jag har faktiskt reserverat biljetter till filmen Love and other drugs som har biopremiär idag. Tanken var att vi egentligen skulle gått på den filmen redan idag. Fredag och inviga den fantastiska helgen, men jag tyckte att det blev en smula för stressigt, så sparar vår premiär för den filmen tills söndag. Det går precis lika bra det kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0