Min pojkväns förebild?

Jag har varit väldigt inrutad i musik idag. Mest för att finna en smula inspiration bland 80-talets låtar. Istället fann jag en hel del andra godingar, vilket ledde till det ena och det andra och slutligen visade David ett klipp på White and Nerdy. Jag hoppas verkligen att det var en parodi, men ska jag vara ärlig så är jag osäker på vilket. I alla fall efter en stund kom jag fram till att den vita nördiga killen i videon måste vara min pojkväns största förebild. Så nu vet jag definitivt vad jag ska köpa till honom i födelsedagspresent! Gissa de ni ;)


White & Nerdy Weird Al Yankovic
Uploaded by cramchur. - See more comedy videos.

Kommentarer
Postat av: David

Mmmm segway är nördigt o fint (A) Eller plastrullen ;D <3

2011-01-31 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0