Nyårsfirande med föräldrar

Nyår var riktigt roligt måste jag säga. Enda sedan jag flyttade hemifrån har jag uppskattat väldigt mycket att träffa mina föräldrar, då jag inte ser dem så ofta längre. Så vad passade inte bättre än att fira nyår med mina och Davids föräldrar? Det blev lite knytkalas och alla tog med sig lite var till vår lilla lägenhet och hade en riktigt rolig kväll. Vi hade främmat till ungefär ett på natten. Här kommer i alla fall lite bilder från tolvslaget...


Raketer. Riktigt mysigt att se alla raketer, bilderna är tagna genom mitt fönster eftersom det började regna vid tolvslaget.


Raketer... Gillar den här bilden.


Mamma & Pappa...


Jag strax innan tolvslaget...


Min älskling och bror...


Ludde var hemma hos mig på nyår också. Stackarn var jätte rädd för raketerna.


Jag och David. Ser verkligen fram emot det nya året med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0