Tidsrymten tillbaka?

Jag har faktiskt börjat att vända tidsrytmen till rätta, tro det eller ej. Men så att säga har jag varit igång enda sedan nio på morgonen. Har plockat undan, diskat, dammsugit m.m. Så nu kan jag ta mig en välbehövlig paus och känna mig duktig för en liten stund. Emma kommer efter lunch någongång skulle jag kunna tro. Hon skulle höra av sig när hon började bli klar att åka från Huskvarna så vi får väl se när det blir.

Tänkte lite senare försöka testa att måla med ritplattan igen. Jag har faktiskt inte haft tid hittills att testa något av det, vilket gör mig lite ledsen. Har jag inte tid nu på lovet, på grund av annat hur ska jag kunna ha tid till det när skolan börjar? Jag får helt enkelt ta mig tid till det då, för nu är det full rulle hela tiden. Har dessutom några bilder liggandes i decembermappen som väntar på att bli redigerade och uppslängda på bloggen, de får allt vänta lite till tror jag nog. Imorgon har nog min och Davids gran sjungt sin sista vers, i alla fall om man tolkar på alla barr som låg på golvet innan jag dammsugade. Så imorgon tycker jag att jag och David ska plocka av allt pynt och slänga ut den, hoppas jag.

Nä, nu blir det att öva på lite körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0