Egen framsida till kalendern

När vi var i Borås köpte jag en ny kalender till höstterminen, då jag nu vet vad jag ska göra i höst så vågar jag köpa skolsaker. Det var en sån där som man gör en egen framsida till vilket kändes som det passade mig bras med tanke på vilken linje som jag ska gå i höst. Så eftersom det inte är någon framsida ännu till den så passade jag på att göra min egen. Den är ännu inte klar som ni ser men den är på god väg att bli något. Det som ska vara med som inte syns ännu är mitt namn som ska stå mellan grenarna samt vilka år som kalendern är giltig. Sen ska den givetvis färgläggas och lite sådant roligt. Får väl se om jag vill använda den sen eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0