Ett par arbetsdagar


Började med den här skissen för två dagar sedan ungefär. Igår kom jag igång rejält med den färglade den i datorn och fixade med den. Morgonen började med samma sak. Nu två dagar senare är den färdig och utskriven. På något sätt kan man se en bild i datorn och känna sig nöjd med den, men det är en helt annan sak att få den utskriven och känna den här har jag gjort. Ibland kan jag känna att tekniken tar överhand. På den tiden när man hade riktiga bilder, fysiska bilder att bläddra igenom var det en helt annan känsla. Kanske är det samma med konst?

Förövrigt har jag gjort om ballongknapparna till PNG-format istället, eftersom JPG inte stödjer transparent bakgrund så nu håller jag tummar och tår att det funkar i appen! Ska luncha nu och sen planera lite teman till appen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0