Händelser kring app - menyn


David har nu lyckats komma en bra bit med hans app och vad den handlar om får ni allt vänta och se ett tag till. Men så här långt har vi i alla fall kommit nu. Man kan till och med trycka på avslutaknappen och stänga ner appen. Så därav ser ni också vart mina ballongknappar kom till användning av. Jag är sjukt nöjd med det som jag hittills har åstakommit grafiskt och jag hoppas att David känner sig minst lika nöjd över hur koden ser ut!

Än är det en lång bit kvar innan vi är i mål så att säga men vi har faktiskt inte ens lagt en månad på den ännu så jag hoppas att det går framåt hyfsat snabbt ändå!

Kommentarer
Postat av: mamma

Spännande, väntar på att få se det färdiga resultatet.

2011-08-04 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0