Kreativitetsdag

Förvånandsvärt mycket kreativitet i luften idag trots jobbuppdrag och möte på JP. Just nu är det lite problematiskt med ett jobbuppdrag som jag inte kan göra så mycket åt och det tär lite på mig psykiskt och då är det väldigt skönt att koppla bort det genom att till exempel måla när jag ändå inte kan göra någonting åt det för stunden. Hittade en jättefin bild på Åsa som är min kollega på JP som jag genast fick lite sug i fingrarna att börja måla. Samtidigt hittade jag en jättefin blogg på en tjej som heter Ctina som är riktigt duktig på att illustrera på datorn. Så jag slog ihop dem världarna och tänkte försöka få en bra bild illustrerad av mig på Åsa.

Så här ser det ut hittills:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0