Min motivation & Davids mörka hemlighet

Det är full rulle här hemma. Enda sen jag fick veta att jag kom in på högskolan så har det varit det hetaste ämnet inom våra lägenhetsväggar. Så igår satt vi faktiskt och kollade upp studentlitteraturen. Jag ska i höst ha tre kurser den första terminen. En matematikkurs, grafiskdesignkurs och en projektarbeteskurs. Så idag var vi förbi en sväng på högskolebiblioteket för att låna en av alla kurslitteraturer en bok som heter Grafisk kokbok. Lite småroligt namn kan jag tycka, men boken verkar faktiskt ganska så bra. Den går verkligen igenom mycket så det blir nog bra. Är sjukt taggad på att börja i höst nu!

(Jag och David har dessutom snackat lite och jag har fått veta en mörk hemlighet om honom. Han fick bara en 3:a i Diskret Matematik. Så mitt mål med den kursen är att få högre betyg än David. Alla finner vi vår egen motivation genom något. Jag finner min genom min pojkväns resultat)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skoj! Jag har en 10 år äldre upplaga av den boken :) hmm...det var länge sen jag gick i högskolan med andra ord!

2011-07-30 @ 16:50:45
Postat av: Sofie

Jasså? Undra om innehållet skiljer sig mycket. :)

2011-07-30 @ 18:59:46
URL: http://sofijeh.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi, du får gärna låna den och se, en skillnad ser jag. min är blå :) Grattis till utbildningen förresten, du kommer ha så skoj när du läser inom det området du gillar!

2011-08-07 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0