Minnen...


Jag och David har idag börjat leta igenom gamla bilder för att komma överrens om vilka som ska få vara med i vårat fotoalbum som vi ska göra i ordning. Bilden ovanför är i alla fall den helt första bilden på oss när vi sitter och egentligen borde räkna matte C. Påminner mig och säkert David också om hela vårt förhållande. Praktiskt taget så har bloggen varit på sätt och vis en dagbok genom vårt förhållande eftersom den avslöjar väldigt mycket vad vi sysslar med.

David har börjat jobba nu och jag har varit i Mullsjö idag och träffat Theres bland annat. Som ni förstår så har jag inte hunnit förbereda något vidare inlägg idag. Men det tar vi igen imorgon tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0