Plattansiktesyndromet - borta?


Har påbörjat en promarkerbild idag eftersom mitt andra projekt blev färdigt. Än så länge har jag inga fler skor att måla så då får man nöja sig med papper. Jag måste bara berätta att jag fick ett samtal från min pappa som berättade att han hade köpt ett par skor och han undrade om jag ville måla dem. Så klart jag ville! Jag vill utvecklas och jag tror att det kommer vara en bra merit i framtiden att ha arbetat med en "kund" så att säga, även om det förtillfället är gratis. Tänkte eventuellt i framtiden att det ska finnas möjlighet att beställa målade skor och ha en chans att vara med och bestämma själv hur de ska se ut. Men jag ska ta en sak i taget och börja med att måla klart pappas skor först.

Föresten ser ni vem bilden ovan föreställer? Tänkte avslöja det när jag är färdig med den (troligtvis imorgon). Jag tycker ändå att jag har lyckats hittills bli av med en sjukdom som jag har haft väldigt länge- plattansiktesyndrom. Plattansiktesyndrom är en jobbig sjukdom som innebär att man inte kan annat än måla platta ansikten. Med skuggorna och färgkombinationen som jag har försökt mig på så ser jag en förbättring. Klart att man kan göra mer för att få ett rundare ansikte men jag är ändå nöjd än så länge. Jag har ändå utvecklats ganska fort hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0