Tredje projektet igång


Satt och pillade på en ny bild idag som är utanför skoprojektet eftersom jag stötte på problem gällande det. Hur sjutton får man över bilden på pappret till själva skon? Har testat med carbonpapper och det funkar inte. Så här näst är jag villig att köpa en krita (sådan som man har till griffeltavlor) och rita i princip på frihand? Men eftersom klockan var rätt mkt när jag ville måla så kom både jag och David på att jag inte har skickat tack-kort till de som kom och fira mig på studenten så jag började experimentera med det. Så här långt har jag kommit för tillfället. Alltid finns det motiv att måla! Dessutom är det nu bara en vecka kvar innan antagningsbeskedet!

Kommentarer
Postat av: mamma

En vecka kvar...Håller tummarna, hårt!

2011-07-08 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0