Ny på bloglovin'


Som ni ser så har det lite nya grejer kommit upp på bloggen. Jag har aktiverat bloggen nu på bloglovin' som för er som inte vet är en slags samlingsida där man kan lägga till de bloggar man följer för att se direkt när man loggar in på sitt konto där när någon blogg som man följer har uppdaterat. Jag har använt mig av bloglovin' själv sen jag flyttade ungefär. Då blev det fler och fler bloggar som jag följde och tillslut glömde jag att kolla vissa bloggar (perfekt system det där).

Så därför tänkte jag underlätta det för er som gillar min blogg att enkelt och lätt lägga till mig där (alt. starta ett konto) så ser ni när jag uppdaterar och när jag inte gör det. För att göra detta är det bara att klicka på länken nedanför eller i sidbaren!
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0