Min student


Jag lovade ju er innan att jag skulle försöka slänga upp lite bilder från studenten och mycket riktigt blev det så denna gång. Någorlunda slut efter både helgen och dagen idag men här kommer lite bilder i alla fall. Klänningen köpte jag på Vila och orginalet hade ett svart band, vilket jag tyckte kändes lite trist så det byttes ut. Fick hjälp med smink och hår av Theres, tack!

Under själva högtiden då några klasskompisar till mig höll ett tal. Ett plus i kanten är ju att jag fick dessutom bildbevis på att Ivarsson inte kunde hålla tårarna tillbaka...
Sen sjöng jag och Emma spelade barfotavisan....


Uppställning inför att sjunga studentsången, den var väldigt låg alternativt väldigt hög tonart. Ja, ja man kan ju inte sjunga allt ;)

Det "enorma" och "kända" Mullsjögymnasiets utspring.

Var bara tvungen att ta med denna bild för att morfar såg så glad ut, det är inte ofta man får med det på bild!


David och jag på bild med mitt plakat. Mamma berättade att den bilden som jag har på plakatet togs när det var min sista dag på förskolan Tallkotten och jag hade precis fått en tallkottsmedalj. Nästan samma sak som student eller hur? ;)


Avslutar nu med en bild på tårtan som var beställd från Landhs i Mullsjö. Synd bara att allt inte gick åt.... Men det var en kanondag förövrigt som avslutades lite kort och gott i Theres nya lägenhet sittandes på hennes sängmadrass och drack sockerdricka ur plastglas och åt soyachokladpudding. Tummen upp på den avslutningen, kunde inte ha varit bättre. Skönt att man har kanonbra kompisar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så vacker och så duktig! Gläds över dina framgångar och önskar dig lycka till med högskoleansökan!

(Vill ha bilder från dig sedan, mina blev inget bra... :( )

2011-06-15 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0