Promarkers & dreams....

Jag har kommit igång nu med mina promarkers igen, vilket känns otroligt avslappnande. Har länge och väl suktat efter att göra färdig en bild som jag började med för ungefär en månad sen men inte haft tillräckligt med färger för det. Eftersom jag fick en HEL del pennor i studentpresent så passade jag på att måla färdigt bilden. Dock så upptäckte jag att jag inte hade tillräckligt med plats i mitt pennfack vilket resulterade till en tripp förbi Westers för att köpa nytt pennfack och en ytterligare färg som behövdes till min bild.

Nu är bilden i alla fall färdig, gjorde klart den idag och jag slänger därför upp bilden för att ni ska få se hur resultatet blev! Måste bara berätta först att jag fortfarande är väldigt mycket nybörjare av de så kallade promarkerpennorna, så detta var ett ytterligare sätt för att jag ska lära mig bättre hur de fungerar...








Skickar dessutom med David ett lycka till inför morgondagen då han ska hålla i en föroläsning på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-06-16 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0