17 månader


Tro det eller ej, men idag har det gått 17 fantastiska månader tillsammans med min David. Och för i princip varje dag som går blir vi kärare i varandra, eller i alla fall jag mer och mer kär i honom (kan ju bara svara för mig själv). Inget som vi direkt har firat, men kan vara en fun fact så att säga. Idag har jag blivit en promarker rikare och jag har dessutom förberett ett inlägg som jag tänkte publicera imorgon efter jobbet. Efter BÅDA jobben, för imorgon blir det fullt upp kan jag säga.

Förutom att jag har tittat mig omkring på westers bland promarker pennorna, så har jag även lyft skrot som David brukar säga. Fått tillbaka mitt kära filosofiprov med ett glädjande besked. Om jag ska vara helt ärlig så trodde jag att jag hade skrivit på typ godkänt nivå, men icke sa nicke det blev ett riktigt bra resultat så just nu dansar jag på rosa moln. Dock kommer jag att hamna på jorden, komiskt nog när vi får tillbaka geografiproven men jag känner ändå att jag har gjort mitt bästa och that's it. Jag gör ändå så lite saker som jag VERKLIGEN vill för tillfället så de små stunder som jag kan ta mig för att göra det jag vill tänker jag också göra det istället för att sitta med näsan i boken hela fritiden fram till provet.

David verkar dessutom åkt på någon sjukdom. Det är förståss lite mindre roligt och jag håller verkligen tummarna på att han blir bättre snart. Ska gå och lägga mig nu för att se om han blir lite piggare snart!


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du fixar det! Godkänt är också bra, IG är det däremot inte. ;)

Vad är det med David, blev han smittad här?

2011-03-02 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0