1:a skoldagen den här veckan!

Första skoldagen för mig den här veckan. Men jag har redan börjat skala av vissa saker som jag har i rest. Dock hann jag inte med hela Geografiprovet, så jag skulle få några andra frågor som behandlade det som jag inte hade tid till på provet innan maten. Känns ändå skönt att ha blivit av med en så stor del av provet. Dock har jag fler saker den här veckan. En inlämningsuppgift som jag inte ens har börjat på i Geografin och sedan ett ytterligare prov i Rättskunskap. Som om detta inte skulle räcka så har jag förövrigt jobb som ska klaras av också denna veckan.

En liten aning stressad nu men känns skönt att bocka av de saker som man kan så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0