8/50

Inledde min dag med att sitta i tre timmar med mitt hemliga projekt och som ni ser har det ju gett lite resultat. 8 delar av 50 är klara, vilket känns ganska kul. Det sker saker och ting ganska så snabbt i alla fall när man väl tar tag i det. Som ni förstår så tänker jag inte säga något ännu vad det är för något som jag jobbar med. Det får bli hemligt ett tag till. Men jag ska försöka klura ut en till ledtråd som jag kan lägga upp här på bloggen, så får ni la klura ett tag till.

En annan sak som ni kanske har sett är att jag har lagt till en ny kategori till mitt hemliga projekt. Men nu börjar min mage kurra ganska mycket så kanske borde ta och käka lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0