Helg igen!

Fredag och helg, det känns härligt. Den här helgen kommer man kanske ändå att få lite lugn och ro. Ja, eller vad som menas nu med det vet jag knappt längre. Men förhoppningsvis kommer det bli lite roligheter också. Men först innan helgen ska jag jobba lite. Nu i några dagar har jag jobbat ganska mycket. Både Tisdag, Torsdag och Fredag och direkt efter helgen väntar två jobbdagar också. Dock eftermiddagar så det spelar ju ingen större roll så sätt men det är skönt att få lite extrapengar att rinna in så att säga. På sätt och vis syns det ju då att de uppskattar det man försöker med genom att man får komma tillbaka och det är ju roligt.

Efter hela jobbrundan blir det ett snabbt och kort träningspass för jag har världens träningsvärk i magen så blir väl mest lite bänkpress och lite annat, typ sidan eller ngt. Annars är det rätt så lugnt och nu när jag har fått tillbaka två prov med bra resultat känns allt lite lättare. Bara hoppas på en bra tid framöver och att orken finns där ett tag till. Bara till studenten sen så är jag värd ett långt och skönt lov. Ibland ska de vara bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Självklart är du en omtyckt vikarie, de andra ringer man inte igen! Tänk bara på att inte jobba för mycket, man ska orka med något annat också. Hopppas du får njuta av din ledighet i helgen.

Kram

2011-03-04 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0