It's friday!

Det är fredag och jag kan knappt förstå det. Helt sjukt att veckan har gått så himla fort. Men det är inte riktigt helg än. Och helgen blir ju inte direkt speciellt avslappnande heller för den har jag att fylla med högskoleinformation och födelsedagsfirande. Men det är i alla fall fredag idag och inget kan förstöra det. Efter skolan blir det städning hemma i lägenheten innan David kommer hem. Hoppas bara att jag hinner färdigt innan han kommer hem. Hade varit skönt också att pyssla och dona med det som jag gillar allra bäst, men det för vi se om jag hinner med överhuvudtaget.

Förresten så hade jag precis information och layout. Vi har precis kommit in i spurten av kursen och vi skulle idag göra en logotyp. Jag säger bara det att jag tyckte att det var hur roligt som helst. Bara synd att det inte blir riktigt lika bra som det hade blivit med ritplatta, men vad sjutton det är en bagatell. Vår lärare introducerade oss till ett program som heter artweaver som verkade ganska så likt photoshop/gimp, men jag håller mig nog fast vid mitt kära photoshop och illustrator. Jag bjuder förresten på en av mina testlogotyper...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0