Jobb för hela slanten

Onsdag idag och imorgon blir det jobb för hela slanten. Idag med för den delen, men inte för samma arbetsgivare. Förutom härligheter som dessa fick jag precis besked om att jag får jobba en hel dag istället för en halvdag, det tackar man inte nej för. Visst hade det varit skönt att vara halvt-ledig, men samtidigt kanske jag blir väldigt mycket ledig i sommar istället. Får nog ta och passa på att tjäna pengar nu och va ledig sedan helt enkelt. Förutom hela detta spektakel funderar jag på att åka lite tidigare. Jag börjar egentligen inte förens kvart i åtta, men jag funderar faktiskt på att åka i förväg och eventuellt låna laminatorn på jobbet. Vi får se om jag blir färdig först med mina flanofigurer innan man överväger detta mer.

Idag blir det dessutom ett pass på gymmet med David och Matilda. Blir bänkpress och mage för min del. Snart är geografin slut och då blir det andra bullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0