Lite nytt...

Idag har varit en halvdan dag kan man säga. Efter frukost någon gång så mådde jag jätte dåligt, kände mig febrig och mådde sjukt illa. Det var faktiskt otroligt länge sedan jag kände så, men efter att ha vilat i ganska många timmar så kändes det ganska så mycket bättre. Tur att jag har en sådan snäll sambo som tar hand om mig sådana tillfällen, för då orkade jag inte alls mycket. Fick god mat lagad och sedan kändes det som att jag hade lite mer ork än tidigare. Jag hoppas verkligen att det var något som blev utav träningen, för jag har inte känt något sedan dess.

Vi tog en tripp till A6 också, men det blev inget HM som det var tänkt. Kände att det var kanske lite dumt att springa omkring där när man inte är helt hundra. Men det blev en snabb tripp in på Clas Ohlson för att köpa lite nya pennor. Derwent Graphic hette dem och jag och David har testat dem massor ikväll. Nu är det inte mycket jag saknar för att få lite bättre teckningar. Jag hittade nu i helgen en ny blogg som jag har börjat att följa om just det med tekniken för att få fram så bra bilder som möjligt. David ska kolla ut några böcker till mig på högskolebiblioteket, så får man väl tillslut jobba fram sin egen teknik utifrån andras. Men så här ser det ut för tillfället i alla fall.





Förresten svar på mammas kommentar, så beslöt jag mig för att heja på The Moniker i Melodifestivalen, men jag förstår att Pontus var nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0