Lördag

Halva denna helg är också över. Men istället för att se det som något negativt försöker jag se framåt och tänka att det är halva helgen kvar. Idag har vi fått det riktigt fint i lägenheten, vilket känns otroligt skönt. Nu har vi ändå fått stå ut med stök i ungefär en månad men nu ska det bli slut på det. Förrutom städning och tvätt så har vi dessutom firat vår förlovning, mitt körkort och mammas avklarade studier på HLK genom att äta på restaurangen Taste of Beirut. Var väldigt god mat och det var kul att umgås lite extra med min familj. Dessutom fick de sedan följa med oss hem och titta på våra nya tapeter som jag tänkte blogga om imorgon. Så nu får ni hålla ögona öppna  imorgon.

Förövrigt så har jag kommit igång med flanosagan ordentligt. Så Annica tyvärr så såg jag det inte förens nu så jag har faktiskt börjat färglägga dem. Köpte fyra nya promarker pennor igår. Rose pink, blush, true blue och chestnut. Det var en dyr historia men en väldigt rolig sådaneftersom jag verkligen behövde dessa färger. Så nu har jag fjorton av etthundraförtioåtta stycken, så det är ju några kvar. Slänger in en bild på hur flanosagan ser ut hittills.


Kommentarer
Postat av: Annica

Det var ju synd men inget att göra åt det.. var jättefina bilder i alla fall... :)

2011-03-20 @ 08:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0