Mina fynd på A6

I söndags var jag och David väldigt lääänge för att vara mig på A6. Egentligen avskyr jag allt som har med affärer att göra och jag vill verkligen verkligen inte besöka och gå där i timtal i onödan. Men nu krävde nöden eftersom jag skulle få tag på min studentklänning, vårjacka och fynda jeans på HM för hundra kronor. Blev mer än så kan jag tala om. Nu får ni inte gå och tro att jag har slösat massa pengar i onödan, för tro mig detta är riktigt bra fynd. Men jag gick i alla fall hem med min vackra studentklänning, ett par jeans, ett par träningsbyxor, en vårjacka och ett par jeansshorts. Det mesta hade jag kollat ut i förväg på internet så jag visste precis vad det var för något som jag var ute efter. Det enda som blev ett spontanköp var faktiskt shortsen, men å andra sidan har jag letat efter ett par sådana i ganska många år nu utan något speciellt bra resultat.


Alla mina fynd...


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli kul att se dem live...

2011-03-22 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0