Nyförlovad


Som många av er redan vet så tog jag och David igår ett väldigt stort steg i vårt förhållande. Vi förlovade oss! Klart vi hade pratat en hel del om detta under ganska så lång tid, om hur det skulle vara och i så fall när. Men grejen är den att allt det här hade jag ingen aning om. David har planerat detta under ungefär en månads tid och det blev både traditionellt och mysigt. Det enda som var synd var just att David var febrig. Allt detta hände faktiskt igår och jag är lyckligare än lyckligast. Uppenbarligen är jag inte den enda som är nöjd med sin partner i detta förhållande.

David, du är sötare än sötast, du kan aldrig låta bli att fortsätta att förvåna mig!




Kommentarer
Postat av: Y

Åh, jag hörde Ewe berätta om hur det gick till. Så romantiskt! Glad för din dag, stort stort grattsi :D

2011-03-08 @ 19:31:37
URL: http://perfectnicity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0