snart bara 18 dagar kvar!!!

Idag har jag blottat ner mig i massa sidor med studentklänningar, dock utan resultat. Helst av allt vill jag inte beställa på internet, för jag vill se hur den ser ut direkt på mig. Så i helgen blir det väl att gå på A6, trots min vilja är emot detta, för att hitta den perfekta studentklänningen. Ja, hoppas kan man väl i alla fall göra. Ni får hålla tummarna åt mig!

En lektion kvar nu för dagen vilket känns helt underbart. Mest för att jag vill sluta skolan och jag räknar ner dagarna. Så efter idag är det bara 18 skoldagar kvar för mig innan påsklovet. Varenda ledig dag är välkommen hos mig, även fast jag hellre jobbar och tjänar pengar. Förövrigt blir det att jobba nu i eftermiddag också. Det är tydligen lite krisigt på mammas jobb så jag fick chansen att hoppa in idag med. 8 timmar på två skoldagar, det är inte dåligt det. Bara synd om David som återigen får jobba över för fullt, fast idag sa jag faktiskt till honom att han inte behövde det utan. Men han valde ändå att jobba över, så han får väl skylla sig själv. Lite grann i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0