Tomrum att fylla med saker som jag vill

Idag ska jag försöka hitta lite tomrum att fylla med saker som jag vill göra. Klart att jag har lite måsten inför imorgon, då det är bland annat rättskunskapprovet som vill ha sig en plugg omgång. Men utöver det tänker jag försöka hitta tiden till att måla och redigera lite bilder och dessutom jobba med mitt hemliga projekt. Statusen har varit orörd där ett tag nu och det är dags att det händer något, eller vad säger ni?

Det var länge sedan jag hade så här mycket tid som jag har idag till att göra saker som JAG verkligen vill. På den senaste tiden har det nästan blivit lite för mycket, antingen har det varit skola, jobb eller något att fixa och dona med i lägenheten. Men saken är den att hantverkarna har fortfarande inte satt sin fot i lägenheten ännu så jag KAN inte städa eller något sådant idag. SKÖNT! Så nu har jag ingen som helst ursäkt till att fixa och greja med det som jag vill!

Förresten en liten rolig nyhet är att jag har höjt mitt antal besökare och det roligaste utav allt är att det har varit samma antal i fyra dagar nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, sådana dagar behövs ibland. Passa på att njuta av dagen och koppla av riktigt ordentligt.

2011-03-10 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0