Träning och David

Sitter i skolan och inväntar att klockan ska bli strax efter fyra. Slutade egentligen vid halv tre, men det är träningsdag idag så då blir det till att vänta en stund så att David kan sluta jobba. Vi får väl se om de kastar ut mig idag eller om jag får vara kvar här tills fyra, ibland så har skolan sina fixidéer. Egentligen kan jag tycka att det vore en självklarhet att skolan ska vara tillgänglig mellan vissa tider, men så verkar det inte vara här.

Nog med prat om det. Nu har jag läst in mig på en massa information om adobe illustrator. Dock har det inte varit några sådana stora uppgifter att göra som det var i första kapitlet utan mer små grejer som olika tips och trix om hur man utnyttjar programmet på bästa sät vilket inte är fel att ha kunskap om. Dock så måste jag säga att det är otroligt trååkigt att läsa sig in på sådana saker som man redan vet. Exempel: För att markera den vänstra blomman, klicka på verktyget markera och sedan på den vänstra blomman.

Annars har dagen flytit på väldigt bra och imorgon är det jobb igen som gäller. Jag har varit uppbokad i tre veckor nu på en förskola så där kommer jag befinna mig imorgon. Annars så ser jag väldigt mycket fram emot att åka hem och bara umgås med David...



Kommentarer
Postat av: mamma

Och gissa vem som är sjuk igen... skulle behövt vikarien hos oss ;)

2011-03-30 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0