Vet inte vad jag ska kalla honom, men söt är han i alla fall!

Jobbat några timmar idag och de var härligt. Fast jag måste bara säga det att det är otroligt skönt att komma hem till sin bostad. Det är konstigt, men på tre månader har jag kännt mig allt mer hemma på Götabergsgatan och det blir som David säger lite mer icke hemma hos föräldrarna. Även fast jag trivs riktigt bra på rönngatan så är det ändå härligt att ha sitt eget. Bara är synd att hantverkarna inte har rört en fena idag heller, så imorgon bitti tänkte jag haffa dem igen när de är här utanför och ställa dem mot väggen, fast på ett snällt sätt. Jag ska försöka i alla fall!

Semlor var det ja, två stycken blev det i alla fall. En i skolan och en på jobbet, så när jag kom hem var jag inte super sugen på semlor så vi åt två munkar istället. Det gick ned det med! David hade tydligen fått en pytte liten semla på jobbet så han var väl rätt nöjd också antar jag. Blev ordentlig service här idag för min del, David hade fixat spagetthigratäng och den var ypperligt god. Bra pojkvän/sambo/fästman, ja vad man nu ska kalla honom. Har inte vant mig vid att ens säga sambo än, hur ska detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0