Det kära fönstret


Nu har jag gått och blivit hundvakt i några dagar. Och pallen ställdes vid fönstret, precis som i somras och Ludde hoppade rätt upp på pallen utan att tycka att det var något konstigt med det. Det gör lite ont i hjärtat att lämna honom över dagen så här, när jag vet att det inte är någon miljö som han är van vid. Men det blir en lunch hemma i alla fall så han får lite sällskap och lite klappar.

Tänkte också förövrigt visa lite hur utvecklingen har gått under utbildningen. Har ju hittills bara gått här i några månader men jag tycker ändå att det är stor skillnad i hur man uppfattar bilder och sådant. Det finns mycket kvar att lära och jag är på sätt och vis ganska så nervös över vad mina lärare har att säga angående min tidning, men samtidigt så ska det bli himla roligt för att veta vad man kan göra bättre. Dessutom har vi en ny uppgift på gång, så det får jag komma in mer på allt eftersom tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0