Jag får ingen mat, jag får ingen mat för...

...elektrikerna tyckte nog att jag skulle banta. Nja, kanske inte riktigt. Men idag har det varit en sån där jobbig dag utan el. Anledningen till detta är att vår el har krånglat sedan vi praktiskt taget flyttade in och nu snart ett år senare har det kommit på att ledningarna var alldeles för gamla (de är typ ifrån när huset byggdes). Enligt elektrikern själv så var de i alla fall hundra år gamla, vilket inte riktigt är sant då huset antagligen är från 50-60-talet. Imorgon kommer det bli likadant, men imorgon får jag nog åka till skolan tidigare för det är verkligen inte kul att behöva vänta med att äta när man är hungrig.

Kreativitetsmässigt har dagen varit fantastisk. Jag har målat ett par skor som jag köpte för en halv evighet sedan och jag blev ganska så nöjd med dem. Dock kommer jag inte kunna få använda dem förens nästa år, men det gör inget. Tänk att det kan gå så fort när man inte har något annat att göra. Förutom det så har jag även fortsatt på uppdraget. Ganska så dumt att jag inte har tagit tag i det tidigare, dock nu när jag slipper fokusera på mitt magasin så finns det mer utrymme för annat ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0