Löve it.


Nu är det några dagar sedan som jag var inne här. I söndags så blev det lite utflykt som avslutades med en tripp till Barnarp och igår var det heldag i skolan som sedan avslutades med ett träningspass. Känns ändå bra att livet går åt rätt riktning. Dock har jag varit också ganska off på den kreativa fronten, men idag är jag igång igen. Håltimmar kan vara väldigt jobbiga och tråkiga men också ganska så givande. I och med att jag har fått en del beställningar så kan jag sitta med vissa av dem på denna tid.

Så ovanför ser ni mitt senaste arbete. Lite småkul att jobba på detta vis, men vi får väl se vad det blir av detta. Snart är det lunch med den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0