Mitt magasin är färdigt!

Trodde aldrig att jag skulle kunna säga detta men äntligen är mitt magasin färdigt. Ovanför ser ni också förklaringen till min dåliga uppdatering denna veckan. Men vilka konstnärer det är som jag har valt får ni veta senare i veckan och då kommer ni även få se hur tidningen ser ut. Dock måste den först tryckas och sådant så imorgon kommer det första jag gör är att åka ned till trycket och lämna in filen. Bara hoppas på att det går som jag vill.

Det ska bli spännande att se vad mina klasskamrater och lärare tycker om detta, men oavsett vad de säger så kommer jag ändå vara nöjd med det som jag har presterat. Men man kan alltid ta in kritik och bli bättre, för helt felfritt vet jag att det inte är.

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Herregud vilken fantastiskt rolig uppgift! Vad är det du läser för något? :)



Tack så mycket för din fina kommentar också! Jag tycker också bäst om dom två!

2011-10-26 @ 22:44:10
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0