Nästa påbörjade bild

Det lugna i skolan verkar nästan vara som bortblåst igen. Fast än så länge är det inte så farligt, men snart lär det bli mycket igen. Vi ska tydligen göra en logotype snart med, vilket jag på sätt och vis ser fram emot och på sätt och vis bävar innerligt för. Det är så roligt med logotyper, men samtidigt är det svårt för det gäller ju att bygga upp en möjlig och bra idé, så vi får väl se vad jag beslutar mig för att göra.

Annars har jag börjat med en ny bild. Något annat som jag inte heller har visat är mina skor som jag har målat. Så idag får jag i uppgift att ladda min kamera så att jag kan fota dem så att ni får se. Har inte varit helt okreativ dessa dagar trots att strömmen har varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0