Planering kring skoluppgift

I skolan ska vi göra ett magasin som ska vara färdigt, tryckt och sådant innan oktobers slut. Och eftersom David är på socialaktivitet med jobbet så hade jag lite tid över efter mattelektionen så satte mig och började skissa upp hur jag har tänkt mig allt. Alltså vad sjukt svårt det är! Det ser så himla simpelt ut när man sitter och bläddrar i tidningar. Men att skapa en layout som känns stilren men inte för tom ut är så förbaskat svårt!

Så snart ska jag väl dra upp InDesign och försöka förstå hur det fungerar. Kan vara bra att ha koll på! I alla fall om man sedan ska jobba med det...

Kommentarer
Postat av: Adam

Hej! Jag tänkte dels tacka för din kommentar på min magiska and, men framför allt säga att du har fantastiskt fina bilder här på din blog och att jag från nu kommer att följa den. Känn dig observerad. =D

Adam

2011-10-12 @ 03:19:39
URL: http://spiralpresents.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0