Regnig morgon

Fy vilket trist väder det är ute idag, regnar en hel del och är trist. Men jag har ju annat att göra så det är väl inte så mycket till val så att säga. Igår hann jag färdigt med alla mina att göra punkter och det ska jag förhoppningsvis bli idag också. Så det som gäller idag är praktiskt taget att jobba med mitt magasin och fixa en enkät. Jag har massor kvar att göra till magasinuppgiften så det känns skönt att börja med den i alla fall. Kanske hinner med andra roligheter idag också om jag är effektiv.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag ska ju till Mullsjö i helgen... Har du/ni tid för ett besök om jag får med mig din mamma på en tur till er? :)

2011-10-18 @ 17:28:57
Postat av: ElinStrååt - Art&Photo

Tack för tipset! Det ska jag kolla upp :)

Håller med om att det är trist väder, så kallt till och med här innomhus. Sitter med tjocka lager filtar just nu ;)

2011-10-18 @ 19:50:22
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0