Tentavecka...

Jaha, då var det tentavecka, utan tentor vilket innebär lov. Lov i högskolevärlden betyder visst inga föreläsningar med massa uppgifter. En av de uppgifter som MÅSTE bli färdigt denna veckan är mitt magasin. Ni får en smygvisning utav det som jag hittills har gjort på bilden ovanför. Nu har jag i alla fall fått in alla intervjusvaren från de som jag har valt vilket känns underbart för nu är det bara upp till mig att jobba på.

I helgen har det varit fullt upp också. Vi var ju på Gekås under lördagen med min mamma och köpte massor av kattgrejer, kläder och lite smått och gott. Det enda som jag är missnöjd med efter det besöket är just att vi köpte en till uppsättning av vår servis och när vi kom hem och skulle plocka upp det visade det sig att alla små assietter var i skärvor och en av kopparna lika så.

Söndagen var vi och firade Davids pappa som fyller 55 år idag. Var trevligt att träffa alla Davids släktingar och kändes som en lagom avslappnad söndag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Så trist med servisen. Ni kan ju ringa till deras kundservice och se om ni kan reklamera den på något vis? Vet inte om det går men är ju värt ett försök...

2011-10-17 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0