Vi fyller 2!

Nu när klockan är efter tolv så kan jag nog ändå tala om vilken stor söndag det här är. Idag, söndagen den andra oktober har jag och David varit ett i två år. För två år sedan intalade jag för fullt för mina föräldrar att de inte hade något alls att oroa sig över, eftersom Davids och min åldersskillnad skrämde dem förmodligen. För två år sedan kunde jag inte se att de två kommande åren skulle jag dela med en person som fick mig att älska livet och min tillvaro fullt ut.

Ni som har känt mig länge känner förmodligen till hur mycket jag avfärdade denna underbara person som aldrig gav upp hoppet på ett blivande oss och det är jag så fruktansvärt tacksam över idag. Två år senare kom jag att dela ett liv med denna vackra underbara person som gör min vardag mycket roligare.  Kan inte fatta allt som har hänt under den här tiden, snart bott ihop i ett år och varit förlovade i ett halvår! Den här bloggen har startade förövrigt bara tre dagar efter det hade blivit vi och den har följt vårt förhållande och den blev som en dagbok över vi. Älskar verkligen tanken på att kunna gå tillbaka och bläddra bland de dagar man minns minst, som också är de dagar som man har varit som lyckligast!

David, tack för att du förgyller min vardag och jag hoppas det blir många år till! Här är kanske stunder som du minns?

Vår första bild som ett par...
Universeum höstlovet 2009 och jag slog dig i dragkamp!
Resan till Skärkind 2009 och vi bodde Amys kalla stuga...
Fitnessfestivalen + liseberg 2009. Har aldrig frusit så mycket som då!
Spelkvällen i januari 2010...
Mitt försök till att fånga Tussi äta din elefantfot!
Dina kärleksord sommar 2010.
När vi tog Pontus till stadsparken 2010.
När vi var i Malmö och du hittade en pusskylt!
Jordgubbsplockningen och de var supergoda jordgubbar.
Din 27-åriga födelsedag.
Utrensningen av din garderob innan flytten.
Flytten till vår lya på Rosenlund december 2010...
En vinterprommenad i januari 2011.
När jag tog mitt efterlängtade körkort januari 2011.
När du friade till mig i Rosenrariumet mars 2011...
Alla våra gympass ihop under 2011, och mitt änsålänge hållna nyårslöfte.
Egypten i juni 2011, vår första riktiga utomlandssemester.
Studenten i juni 2011 och tack för att du finns där när jag behöver dig som mest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0