Är piggare...

De senaste dagarna har jag varit sjuk. Jag skulle ha jobbat igår, men i tisdagskväll så smsade jag en av mina kollegor och talade om att jag hade feber och att jag därför inte skulle komma på onsdagen som det var planerat. Surt att man ska bli sjuk de dagarna som man kommer vara ledig på, då schemat framöver verkar rätt fullproppat, men å andra sidan så är det ju inget som man kan rå för när det väl är så.
Idag måste jag ändå säga att jag känner mig mycket bättre, och det är givetvis toppen då jag kanske idag eller imorgon har mer ork för att uppdatera lite mer inriktade inlägg som jag har gjort tidigare. Men nu på förmiddagen kommer det bli att vila upp sig och hoppas på att må ännu bättre. Har en föreläsning först vid klockan tre så jag har liiiite tid på mig att kurera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0