Att skapa den allra bästa förutsättningen för LAB!

Det gör jag idag. För idag förbereder jag mig med en 33cl flaska med päronloka och en swebar. De två senaste labbarna som jag har varit på har jag haft otroligt svårt att koncentrera mig efter en stund. Man blir seriöst helt knäpp av att sitta och stirra på en skärm och arbeta så fokuserat. De flesta av mina klasskompisar brukar ta en paus och gå till en godisautomat och hämta upp lite godis, men godis är något som jag verkligen inte känner för just nu. Så därför kör jag proteinbar!

Kanon... då var det bara kvar att välja en bild till labben. Förresten så är boken utläst nu efter fem dagar. Har aldrig läst ut en faktabok så snabbt tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0