eight to five...

Idag har jag haft min första riktiga heldag i skolan. Så klockan åtta på morgonen satt jag redan i DGs-datorsal och arbetade vidare på mitt illustratorporträtt. Tyvärr är det inte jätte mycket att visa då den större delen av tiden som jag hade var till att stukturera om lagrena lite så att man fick bättre koll på själva arbetet. Dagen i sig har gått bra om man bortser från hur trött jag faktiskt var. Riktigt trött! Måndagar och heldagar i skolan går inte ihop.

Så klockan kvart i fem då var jag fri och med fri innebär att träna. Som tur var förstod David hur trött och seg jag skulle vara så han gav mig en banan att ladda upp med innan träning, härligt! Ni får vänta spänt tills imorgon då det förhoppningsvis kommer upp en till bild på illuporträttet. Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0