Ett evighetsjobb?

Nu har jag börjat med alla små prytlar och jag börjar känna att det här nog kan bli snyggt, men frågan bara om man hinner. På lördag skulle ju David och jag fira vår två årsdag som är på söndagen så vi får se om vi får fira den denna helgen eller om vi får skjuta upp. Vem vet jag kanske sitter framför datorn och nördar hela dagen som jag har gjort idag?

Fast det är förstås rätt roligt att se resultat och varje gång man visar David så skiner han upp. (Inte konstigt med tanke på vilken pryl som jag valde). Dock kommer jag inte ha tid att jobba på den förens på labben imorgon, då jag ska jobba på morgonen. Känner mig lite ringrostig på det området nu när det var ett tag sen men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0