Filmaffisch

Igår skulle de första uppgifterna vara inlämnade, vilket jag lämnade in redan i torsdags. Ovan ser ni en av mina första uppgifter, filmaffischen. Var väl lite tveksam till vad jag tyckte om den, men jag vet inte hur mycket jag har suttit och pillat på den och sen försökt hitta nya idéer så jag kände efter ett antal olika verisioner av denna att det var dags att släppa den. Blir det inget vidare omdöme denna gång så får man satsa på nästa, så är det ju bara.

Idag blir det en heldag i skolan, vilket känns lite sådär när man har tre timmars hål så att det inte är lönt att ta sig hem. Men samtidigt får jag ju utnyttja det och arbeta med lite uppgifter i skolan istället. Så det blir där ni hittar mig idag om jag inte får för mig något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0