Födelsedagsfirande

Idag har det varit ganska så hektiskt eftersom det skulle bli födelsedagsfirande för min sambo. Mina föräldrar skulle komma och gratta honom ordentligt och vi skulle bjuda på mat och fika. Så hela dagen har det varit full rulle. David fick presenter; chokladkaka, ljungblomma samt spelet carcassonne "The Big Box". Alltså det med fem expansionspaket utöver det vanliga spelet. Så det slutade med att vi tvingade mamma att testa det, trots att hon var väldigt skeptisk till "den typ av spel".

I alla fall så kom jag inte sist, vilket jag tycker är stort. Eller egentligen gjorde jag det, men inte ensam. Blev nämligen en delad sistaplats med min kära mor. Efter mina föräldrar hade åkt tog vi en tur ut till barnarp för att se Idol tillsammans med Davids föräldrar.

Förresten igår var en riktig toppendag här på bloggen. På mindre än en månad så har jag ökat antal besökare med 50 %, helt klart värt att fira! Imorgon blir det som vanligt här på bloggen igen med teckningsfyllda inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0