Från "ny" till gammal

Detta är min "ny-gamla" mobil. Anledningen till detta är att jag blev så förbannad rent ut sagt av att inte få mina sms, eller kunna prata ett helt samtal utan att det bröts. Min mobil som är enbart 1,5 år har krånglat under några månader nu. Så idag kom jag på den brilljanta idén att jag kan använda min gamla mobil för att bli nåbar igen tills jag har skaffat mig en ny. Men den brilljanta idén krockade med verkligheten som talade om att den ligger hemma hos mamma och dem antagligen. Tillslut kom jag på att David hade en fungerande mobil som han inte ens använder vilket ledde till att jag bytte ut hans sim-kort mot mitt så tada har man en telefon igen.

Nästan lika bra, om inte bättre än alla Iphones som folk går omkring med. Framstår säkert som en surtant nu men de gamla mobilerna "Nokia 3310", är och kommer alltid att förbli BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0