Idag och imorgon

Igår blev jag färdig med alla uppgifter som jag behövde bli denna veckan. Så idag på morgonen lämnade jag in dem. Och hör och häpna: JAG BLEV NÖJD! Det är inte varje dag som ni får höra det ifrån mig. Ni ska bara veta hur många gånger jag har suttit små stunder och fixat lite, lite till och sen gått ifrån det för att sedan sätta mig där igen. Men nu är det klart för den här veckan. Nu är ni säkert jätte nyfikna på hur det blev, eller jag vet i alla fall en som garanterat är nyfiken. Måndag kommer ni få se hur det blev så det är bara att vänta lite spänt.

Igår på föreläsningen gick vi igenom något som jag läänge har velat veta hur man gör. Nämligen ett porträtt i illustrator. Kändes riktigt roligt att få veta hur man faktiskt får till det så ruskigt bra. Så idag ska jag själv testa att göra ett sådant på labben. Ska bara hinna välja ut en passande bild först och faktiskt mala igenom det sista i boken. Nä, det här kommer nog bli bra.

Jag förstår att det kanske inte riktigt är så mycket att relatera till så därför slänger jag upp en bild som min lärare har gjort. Det är sådana häftiga bilder som vi kommer få lära oss att göra. Åh, vad jag riktigt längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0