Just nu...

Har precis kommit hem från en sväng i Mullsjö och nu sitter jag här med denna veckans uppgift. Tänkte att denna gång ska jag försöka bli klar med helheten före jag går in på smådetaljer. Så just nu ser grafikkortet ut så här, men det kommer ändra sig snabbt!

Det har varit en dålig start på veckan som inleddes med alldeles för lite sömn och påkomna besvär. Fast jag har inget i skolan förens på eftermiddagen idag så det är bara att tagga till ordentligt fram tills tre. Har massor av svamp kvar att rensa också för den delen. Det märks att det är måndag, jajamän!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gjorde du i Mullsjö då? Såg dig aldrig... ;)

2011-09-26 @ 14:30:25
Postat av: Sofie

Hade en tid hos UM på morgonen...

2011-09-26 @ 19:15:08
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0