Månen är på plats...

Månen är på plats och jag har även målat hunden en gång till. Dock ser jag nu när färgen har torkat att vissa ställen behöver återigen ett lager. Men hittills är jag nöjd med resultatet. Sen det klart så har ju inte ens det stora pillet börjat, inte ens nära. När jag börjar med något sådant får jag så mycket abstinens när jag INTE kan måla. Som idag så har vi haft tvättid och nu ska vi äta och sen blir det handling och senare är det dags att åka och på födelsedagsfirande för en släkting.'
Men det är positivt att få abstinens för då tar man ju sig tiden så fort man kan. Så det kanske är bra att jag fortfarande inte har fått mina böcker, då jag har en godtagbar ursäkt varför jag inte kan läsa dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0