Mössan...


Just nu ser porträttet ut så här. Fy, vad mycket pill det är. Även fast ni ser små förändringar så tror jag att det är få som inser hur mycket småpill det faktiskt innebär. Men det är så värt det. Speciellt när det börjar synas alltmer vad det är.

I eftermiddag så blir det nog ingen direkt uppdatering. Det är för mycket runt omkring som händer som jag känner att jag behöver bli mer insatt i. Men livet är väl så? Allt har sina upp och nedgångar och just nu är jag på nedvägen och jag hoppas verkligen att det inte blir mycket sämre än vad det är just nu. Men jag är fruktansvärt glad och tacksam över att jag har fina David som är en klippa just nu. Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är!

/Yola

2011-09-21 @ 11:50:52
Postat av: Sofie

Tack så jätte mycket! Jag tror faktiskt att den här utbildningen skulle passa dig som handen i handsken :)

2011-09-22 @ 09:26:27
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0